Cinderella (:'s blog

15.07.2014. 00:31

sjećanje na nas.

Sjećam se kada sam počela pisati ovaj blog. Bio je to moj svijet u kojemu sam mogla pisati i pisati i pisati ...
Počela sam ga pisati onda kada si me prvi puta ostavio - a tada ni nisam bila tvoja.
Sjećam se dugih, najdužih noći - šetanja po sobi, plakanja, ispijanja kave - ne života. Stvarno sam bila slomljena, a znala sam te tako malo - ali nešto se s tobom dogodilo i to je promijenilo moj život zauvijek.

Sada se sjećam trenutka kada si mi prvi put rekao da me voliš. Napokon bili smo ti i ja protiv svih - voljeli smo se, smijali se - bili smo tako sretni ...
Drhtala sam pored tebe uvijek i osjećala sam se tako posebno - ljubio si me u čelo i nisam to htjela mijenjati ni za što.
Htjela sam nekoga u koga ću se zaljubiti svaki dan ispočetka i zaista ti si bio taj. Svaki dan bio je kao prvi dan, svaki poljubac kao prvi ..

bilo je tako zabavno s tobom...toliko smiješnih i zabavnih trenutaka - nešto što se ne može opisati - nešto što svi moji prijatelji ne doživljavaju. bili smo drugačiji od svih....
i sjetim se naših svađa - Bože kako su samo smiješne bile ....

i sada ..kada si otišao, kada si me ostavio i kada si postao hladan ....
sada jedan dio mene fali - osjećam prazninu koja boli ...
moji su dani zadržavanje suza, moje su noći plakanje, a moj kratki san noćna je mora ...
grčim se od bolova. izgubljena sam.

ali ja te volim.i ja ti mogu oprostiti sve - uzeo si mi sve, ostavio si me golu ... bez svega.
ovo što osjećam jače je od ljubavi...jače,mnogo jače.



sve što imam su riječi i sjećanja ...

i ne mogu pobjeći od toga,

ali vjeruj mi da bježim...pokušavam. borim se...


ali ne mogu, ne sama.

fališ mi ti, sve tvoje ...
falim sama sebi - onakva kakva sam pored tebe bila.
5 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2014 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Veljača 2017 (1)
Siječanj 2015 (1)
Listopad 2014 (2)
Rujan 2014 (8)
Kolovoz 2014 (12)
Srpanj 2014 (8)
Lipanj 2014 (7)
Svibanj 2014 (5)
Travanj 2014 (2)
Ožujak 2014 (1)
Prosinac 2013 (1)
Studeni 2013 (1)
Rujan 2013 (1)
Kolovoz 2013 (2)
Srpanj 2013 (4)
Lipanj 2013 (2)
Svibanj 2013 (3)
Travanj 2013 (7)
Ožujak 2013 (6)
Veljača 2013 (4)
Siječanj 2013 (12)
Prosinac 2012 (19)
Studeni 2012 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

°~°~°


pepeljuga130@gmail.com
-ako šaljete mail, navedite to u komentaru.

dvadesete gazim.dobro mi je sasvim. ;)
(a on nije oženjen!)

xPepeljuga

Linkovi

*Ponekad pozelim..

Obuci haljinu, cipele najljepse sto imas
na lice stavi smijeh
a ja cu doci po tebe
kad krene ova noc
tisucu koraka za dvoje
zaplesi sa mnom ovaj ples

U ponoc zvoni sat
njezna i lagana ko svila
zaustavljas mi dah
necu ti reci jer vec znas
e kad bih mogao
sad bih poletio bez krila
dok pleses sa mnom ovaj ples

Ponekad pozelim da te stavim u njedra
i da zaboravim koji je dan i gdje sam
ponekad pomislim, tako blizu je sreca
dok pleses sa mnom ovaj ples

Nad morem mjesec mlad
u oci skupila si zvijezde
ko nikad do sad
srce mi salje dobru vijest
e kad bih mogao
sad bih zaustavio vrijeme
dok pleses sa mnom ovaj ples

Zahvale